ניקוי מדרכות בלחץ מים גבוה

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

ניקוי מדרכות בלחץ מים גבוהניקוי מדרכות בלחץ מים גבוה הוא שירות שנדרש בדרך כלל על ידי העירייה, אבל גם פרטיים נזקקים לשירות זה כדי לנקות מדרכות בטון בבתים פרטיים, בבתי עסק ועוד. הנה כל מה שרציתם לדעת על תהליך של ניקוי מדרכה בעזרת לחץ מים, המשיכו לקרוא. 

ניקוי מדרכות וקירות אבן באמצעות לחץ מים גבוה היא טכניקה פשוטה יחסית. למרות שסוג הניקוי הזה לא נפוץ, הוא מהווה חלופה מצוינת לדרך הניקוי המסורתית. ניקוי זה גם הרבה יותר יעיל ומהיר מהדרכים המסורתיות לניקוי מדרכות, מה שעלול לקחת שעות ארוכות אם לא משתמשים בכלי העבודה הנכונים. מה צריך לדעת על ניקוי מדרכות בלחץ מים גבוה? המשיכו לקרוא. 

ניקוי אספלט בלחץ מים גבוה 

לחץ מים גבוה הוא השימוש במים בזרם בלחץ כדי להסיר לכלוך ופסולת מהמשטחים. סוג ניקוי זה שימש במשך עשרות שנים לניקוי רחובות, מדרכות, כבישים ומשטחים קשים אחרים. זאת ועוד, אבן היא חומר טבעי ועמיד המשמש לעתים קרובות למדרכות, לקירות ולמאפיינים אדריכליים אחרים. עם זאת, משטחי אבן מועדים לנזקי מים עקב גשם ותנאים סביבתיים מזהמים. 

בתוך כך, לחץ מים הוא דרך יעילה להסרת לכלוך ומזהמים אחרים ממשטחי האבן מבלי לפגוע בחומר האבן או המדרכה, האספלט וכולי. אם כך, מהם היתרונות בשימוש בלחץ מים גבוה? ובכן, היתרונות של שימוש בחומרי ניקוי בלחץ גבוה הם שהם יכולים להסיר לכלוך ופסולת מהר יותר משיטות אחרות.

מה היתרונות של ניקוי מדרכות בלחץ מים גבוה?

באופן כללי, ניקוי מדרכות בלחץ מים גבוה חוסך זמן ומשאבים. בעזרת סילון מים בלחץ גבוה ניתן לנקות את כל המדרכה ללא צורך לקרצף את המשטח, מה שחוסך כוח אדם, עלויות, זמן יקר ואנרגיה חשובה. זהו פתרון חסכוני, ידידותי לסביבה, והוא גם הופך את המדרכות לנקיות יותר ממה שהן היו אם אותו ניקיון היה מתבצע עם מטאטא.

בסופו של דבר, שטיפה בלחץ גבוה יכולה לשמש על כל מיני משטחים, כגון בטון, אספלט, אבן ולבנים. הדבר הטוב ביותר בשיטה זו הוא שהיא אינה דורשת שום כימיקלים. ומכיוון שסוג הניקוי לא שוחק, זה לא יפגע במשטח שאתם מנקים.

מה החסרונות של ניקוי מדרכות בלחץ מים גבוה?

החסרונות של ניקוי מדרכות בלחץ מים גבוה הם, שהמים יכולים לשאת פסולת ומזהמים מהקרקע אל מערכות ניקוז המים, שבסופו של דבר יגיעו למערכות המים. כמו כן, אם לא מבצעים זאת נכון, הלחץ הגבוה יכול לגרום גם לעלייה בזיהום האוויר, דבר שאינו מועיל לבריאותו של אף אחד.

במילים אחרות, צריך לדעת כיצד לבצע את התהליך של ניקוי מדרכות בלחץ מים גבוה. אם ישנה פסולת גסה כמו שאריות בטון או שיפוצים, בדרך כלל יהיה צורך לבצע ניקוי ידני כדי להיפטר מפסולת זאת. אחרת, הסילון בלחץ הגבוה יגרום למזהמים השונים להתעופף באוויר. 

באילו חומרי ניקוי כדאי להשתמש כדי לנקות מדרכות בטון?

לא תמיד קל לנקות מדרכות בטון וזה דורש הרבה זמן ומאמץ. ישנם מוצרים רבים בשוק שתוכלו להשתמש בהם לניקוי בטון, אך עליכם לברר איזה מוצר יעבוד הכי טוב עם המדרכה שלכם. בתוך כך, הדרך הטובה ביותר לנקות מדרכות בטון היא להשתמש במכונת שטיפה בלחץ, אותה ניתן לשכור בחנות לחומרי בניין. 

למכונת שטיפה בלחץ צריכה להיות פייה מתכווננת שתוכלו להשתמש בה כדי למקד את המים באזורים המלוכלכים של המדרכה. אם תרצו, אפשר גם לערבב תמיסה של 1 כוס אקונומיקה ב-5 ליטר מים ולרסס אותה על האזורים המלוכלכים עם מכונת שטיפה בלחץ. הניחו לחומר לשבת כ-10 דקות ולאחר מכן שטפו אותו במים. בסופו של דבר, ההמלצה היא להשתמש בחומר ניקוי המיוצר במיוחד לניקוי מדרכות בטון. חומרי ניקוי אלו מיועדים להסרת לכלוך וחומרים אחרים שעלולים להיות על המדרכה, וכן כתמים מהמדרכה עצמה, לרבות כתמי שמן. 

טיפים למציאת חברת ניקוי מדרכות בלחץ מים גבוה 

חשוב למצוא חברת ניקוי מדרכות בלחץ מים גבוה שתוכל להתמודד עם צרכי הנכס שלכם. זה כולל לוודא שיש לה את הציוד הדרוש כדי לנקות אחרי כל תנאי מזג האוויר וסוגי לכלוך, מזהמים וכתמים. וכדי למצוא חברת ניקוי מדרכות בלחץ מים גבוה, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לברר באיזה סוג ציוד אנשי הניקוי משתמשים. 

ככל שהלחץ חזק יותר, כך הוא ייתן לכם תוצאות טובות יותר. כדאי גם לשאול על הניסיון של החברה בענף זה וכמה זמן אנשי הניקוי בעסק. לבסוף, בדקו אם אנשי הניקוי מבוטחים לכל נזק שעלול להתרחש במהלך תהליך הניקוי.

המלצה נוספת היא, לערוך מחקר מקוון שכולל השוואת מחירים בין חברות ניקוי מדרכות בלחץ מים גבוה. ככה תוכלו לאתר את נותני השירותים הכי טובים ובמחירים הכי תחרותיים. וכמו כן, תמיד תקפידו לבקש להתרשם מאיזושהי רשימה של המלצות. תוכלו לבקש רשימת לקוחות ממליצים מחברת הניקוי, מה שיעזור לכם לעמוד על טיב ואיכות השירות שלה. 

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589