השוואת מחירים לניקוי חול

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

השוואת מחירים לניקוי חולחושבים לעשות שימוש בניקוי חול מתקדם להתמודדות מיטבית עם הלכלוכים הקשים ביותר? חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות הליך הניקוי. אנשים רבים כלל לא מכירים את שיטת הניקוי בעזרת חול, ולכן בחרנו להדגיש את כל הדגשים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר לפני שתעשו שימוש בשירות. בשורות הבאות נכיר את אופן פעולת הניקוי בעזרת חול, נכיר את ההבדלים בין סוגי החול השונים, נגע בדגשים שיעזרו לכם לזהות חברה מקצועית ומיומנת לניקוי מקצועי בעזרת חול וכמובן נערוך השוואת מחירים לניקוי חול מקצועי.

 

הכירו את שיטת העבודה – מתיזים חול במהירות גבוהה על מקור הלכלוך ומתמודדים עם הלכלוכים הקשים ביותר

תחילה חשוב שתכירו את אופן פעולת השיטה לניקוי בעזרת חול. שיטת הניקוי נעשית בעזרת התזת חול במהירות גבוהה על מקור הלכלוך. החול שמותז במהירות גבוהה שוחק את הלכלוך ומצליח להתגבר על לכלוכים קשים במיוחד. ניסיתם להתגבר על הלכלוכים השונים בכל דרך ללא הצלחה? לפני שאתם מוותרים, חשוב לזכור ששיטת ניקוי בחול מסייעת להתגבר על הלכלוכים הקשים ביותר. איך החול מותז במהירות גבוהה? בעזרת משאבת לחץ אוויר ניידת. משאבה מקצועית מתיזה את החול במהירות גבוהה אל עבר מקור הלכלוך, מה שמבטיח ניקיון מיטבי לסוגי לכלוך רבים. לעומת זאת, משאבה שאינה מספיק מקצועית אינה מתיזה את החול במהירות הנדרשת, מה שגורם לאחת מהאפשרויות הבאות – או להארכה משמעותית של משך זמן העבודה, או לפגיעה משמעותית בהצלחת הליך הניקוי.

הכירו את ההבדל בין הגרגירים השונים – לא כל גרגיר מתאים לכל לכלוך

חשוב להדגיש כי הליך ניקוי בחול מסייע לרבים להתמודד עם מגוון רחב של לכלוכים על מגוון חומרי גלם שונים. התזת חול מסייעת לרבים להתמודד עם לכלוכים משמעותיים על בטון, ניקוי חלודה או אף ניקוי כתמים מרהיטים עדינים. אנשי מקצוע מיומנים שעוסקים בתחום למחייתם יודעים לבחור נכון את גרגירי החול המתאימים לכל צורך. כיום יש לא מעט גרגירים שונים שמשמשים לניקוי מגוון סוגי לכלוכים. גרגירים קטנים ועגלגלים מתאימים בעיקר ללכלוכים קלים על חומרי גלם עדינים ואילו גרגירי חול גדולים וגסים בצורתם מתאימים בעיקר להתמודדות עם לכלוכים משמעותיים על חומרי גלם שאינם עדינים, כמו בטון או מתכת. שימוש לא נכון בסוגי החול יביא לאחת מהתוצאות הבאות – או שהניקוי יקח זמן רב ולא יגיע לתוצאה מיטבית (שימוש בגרגירי חול קטנים ועגלגלים ללכלוכים קשים), או שהניקוי יגרור פגיעות שונות בפריט שמנסים לנקות (שימוש בגרגירים גדולים וגסים על רהיטים עדינים).

השוואת מחירים מקצועית – ערכו השוואת מחירים טרם הבחירה

וכמה כל זה עולה? לפני שאתם בוחרים את חברת הניקוי הטובה ביותר עבורכם, חשוב לערוך השוואת מחירים לניקוי חול. איך עורכים השוואת מחירים? כל שאתם נדרשים לעשות זה ליצור קשר עם כמה חברות ניקוי שונות במטרה לקבל הצעת מחיר עבור הצרכים שלכם. ערכו השוואה בין הצעות המחיר ובחרו את החברה שמציעה את המחיר האטרקטיבי ביותר. עלות שירותי הניקוי בעזרת התזת חול נעים בין 400 שקלים ל 600 שקלים עבור כל שעת עבודה. אך חשוב להדגיש כי מחיר השירות אינו הדגש הבלעדי שכדאי שתבחנו טרם הבחירה בחברת הניקוי שלכם. ישנם עוד דגשים רבים שאתם חייבים להכיר טרם הבחירה, והם:

  • ביטוח על השירות

הדגש הראשון שאתם חייבים להכיר הוא ביטוח עבור השירות. ישנן חברות מקצועיות שמעניקות לכל לקוח ביטוח מלא עבור כל שירותם. לעומתן, ישנן חברות פחות מקצועיות שמגיעות לבית הלקוח ללא ביטוח כלל. כפי שציינו מעלה, בחירה לא נכונה של גרגירי החול עלולה לגרום לפגיעה של ממש ברהיטים שלכם. לכן, חשוב לוודא שהחברה שאתם בוחרים בה מגיעה מצויידת עם ביטוח מלא לכל שירותיה.

  • שימוש בחומרי שחיקה מאושרים בלבד

עוד חשוב לדעת כי ישנם חומרי שחיקה שאינם מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות. ישנם חומרים שונים שבעת התזתם בעוצמה הם מפזרים חומרים שאינם בריאים כלל. חומרים אלה אסורים לשימוש על ידי משרד הבריאות, אך לא כל החברות מקפידות לעשות שימוש בחומרים המאושרים בלבד. שימוש לא נכון בחומרים שאינם מאושרים עלול לגרור בעיות בריאותיות חמורות, ולכן אין להקל בזה ראש. צרו קשר עם החברות השונות במטרה לוודא שהן מגיעות מצויידות עם חול שקיבל אישור לשימוש על ידי משרד הבריאות.

אז לפני שאתם ממהרים לבחור את החברה הראשונה שמציעה שירותי ניקוי בחול, חשוב לוודא שהיא מגיעה מצויידת עם כל הציוד המקצועי ביותר, שמחיריה הוגנים, שהיא מבטחת את כלל הציוד שלכם וכמובן שהיא עושה שימוש בחומרי שחיקה מאושרים בלבד. הקפדה על כלל הדגשים הללו תבטיח לכם בחירה מדוייקת של אנשי מקצוע מיומנים שידעו להתגבר על כל לכלוך על הצד הטוב ביותר. אל תתפשרו על מקצועיות החברה שמציעה את שירותיה לניקוי בחול, כל התפשרות תפגע בתוצאה הסופית!

קראו עוד: ניקוי חול ביתי

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589