ניקוי גגות רעפים בלחץ מים גבוה

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

ניקוי גגות רעפים בלחץ מים גבוהמדריך זה ידבר על היתרונות של שימוש בלחץ מים גבוה לניקוי גגות רעפים, כיצד להשתמש בלחץ מים גבוה לניקוי גגות רעפים וכיצד לנקות גג רעפים בלחץ מים גבוה. הנה כל מה שרציתם לדעת על ניקוי גגות רעפים בלחץ מים גבוה, המשיכו לקרוא. 

בכל הנוגע לגגות רעפים, הדרך הטובה ביותר לנקות אותם היא באמצעות מכונות שטיפה בלחץ גבוה. בניגוד לצינור גינה, שיכול להגיע רק לכדי לחץ הזרקת מים מאוד מסוים, מכונת שטיפה בלחץ גבוה יכולה להגיע עד 3000 BAR. תהליך זה גם יסיר לכלוך ופסולת מהאריחים, שאחרת קשה להגיע אליהם. מה עוד חשוב לדעת על ניקיון גגות רעפים? הנה המידע לפניכם. 

השיטה הנכונה לנקות גגות רעפים 

גג רעפים הוא חומר קירוי עמיד, אך יכול להיות קשה לתחזוקה, והדרך הטובה ביותר לשמור על מראה גג הרעפים חדש היא על ידי ניקוי קבוע. גגות רעפים מנוקים לרוב באופן ידני באמצעות צינור ומברשת או מברשת קרצוף, אבל עם זאת, אם יש לכם גג גדול, זה עלול לקחת זמן רב מדי. 

במקרה כזה של ניקוי גג רעפים גדול, כדאי לשקול להזמין חברה מקצועית המתמחה בניקוי גגות רעפים בלחץ מים גבוה. בתוך כך, הצעד הראשון הוא לברר איזה סוג של גג יש לכם ואיזה סוג של רעפים יש לכם על הגג שלכם. זה יעזור לכם לקבוע איזה סוג של ניקוי צריך ובאיזה סוג של ציוד יש להשתמש בתהליך הניקוי.

כמה עולה שירות ניקוי גג רעפים בלחץ מים גבוה? 

המחיר של שירות ניקוי גגות רעפים נקבע על פי גורמים שונים כמו גודל הגג, סוג הרעפים וסוג תהליך הניקוי. באופן טבעי, ככל שהגג שלך גדול יותר, כך הוא יהיה יקר יותר מכיוון שיש יותר שטח גג לניקוי. כמו כן, העלות עבור שירות זה משתנה בהתאם לחברה שעושה את העבודה.

בממוצע, מחיר ניקוי גגות רעפים בלחץ מים גבוה יכול לנוע בין 5 ₪ ל-15 ₪ ומעלה לכל מ"ר. אם תחפשו מספיק טוב תמצאו גם חברות שמספקות שירותי ניקוי זולים יותר, אבל לא תמיד יהיה מומלץ ללכת על החברה הזולה ביותר בשוק. לא פעם, מחיר נמוך יכול לבוא על חשבון איכות ניקוי הגג שלכם. 

מה היתרונות של ניקוי גגות רעפים בלחץ מים גבוה?

ניקוי גגות רעפים בלחץ מים גבוה הוא דרך מצוינת לוודא שהם נקיים מלכלוך ופסולת, עלים יבשים ועוד. גם תהליך הניקוי יעיל יותר, מה שחוסך זמן וכסף, וגם הוא מהיר יותר, מה שחוסך אנרגיה יקרה. בסופו של יום, לניקוי גגות רעפים בלחץ מים גבוה יש יתרונות רבים: הוא חסכוני, מהיר, ידידותי לסביבה ואינו מצריך כימיקלים.

לחץ המים מהצינור חזק מספיק כדי להסיר כל לכלוך שהצטבר על הגג, מה שאומר שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שיהיה ניתן להגיע לכל אותם חריצים בגג ובין הרעפים. שם מצטברת רוב הפסולת, מה שעשוי גם להיות מסוכן אם עושים את זה בצורה ידנית. היכן שיש פסולת יש מזיקים שונים כמו חרקים ועכברים ואפילו נחשים, ככה שמוטב להשאיר את העבודה לידי המקצוענים. וכמו כן, יתרון נוסף של ניקוי גגות רעפים בלחץ מים גבוה הוא שניתן לעשות זאת כל השנה.

האם ניקוי בלחץ מים גבוה יכול לגרום נזק לגג רעפים? 

אם עושים את זה בצורה לא נכונה או מקצועית דיה, ניקוי בלחץ מים גבוה עלול לגרום נזק לרעפים שעל הגג ולגרום לשבירתם. האריחים עשויים בדרך כלל מחמר, בטון או סוגים אחרים של חומרים, כאשר חלק מהחומרים עשויים להיות רגישים ללחץ יותר מחומרים אחרים. 

עוד חשוב לדעת, לפני הזמנת שירות של ניקוי גגות רעפים בלחץ מים גבוה, חשוב לבדוק כי האיטום של הגג שלכם תקין. אחרת, המים יכולים לחלחל דרך האריחים, לאסוף פסולת על הדרך ולהגיע לבסוף לביתכם. יחד עם זאת, אם עושים זאת במקצועיות, חברת ניקוי תשאיר את הגג שלכם נקי וללא נזקים מיותרים. 

טיפים לבחירת חברת ניקוי גג רעפים בלחץ מים

גג רעפים יכול להיות גג שטוח או גג משופע, אבל שניהם רגישים להצטברות לכלוך ופסולת. ואם אתם רוצים לשמור על גג הרעפים שלכם נקי, אז כדאי לכם להזמין חברה מקצועית עם שירותי ניקוי בלחץ מים. בתוך כך, ישנן חברות רבות המציעות שירותי ניקוי גגות, אך לא כולן זהות. 

חלק מאנשי הניקוי עשויים להיות טובים יותר מאחרים, ככה שתמיד כדאי לחפש חברה שפועלת כבר זמן רב ושיש לה מוניטין טוב בענף של ניקוי גג רעפים בלחץ מים. אם אתם רוצים לבדוק כמה טוב המוניטין של אנשי הניקוי, אתם יכולים לקרוא ביקורות מקוונות של אנשים אחרים שהשתמשו בשירותיהם בעבר.

צריכים סיוע נוסף של ניקוי גגות רעפים בלחץ מים גבוה? השאירו פרטים כעת וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית, שירות יעיל ובכל עונות השנה. 

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589