התזת חול על זכוכית

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

התזת חול על זכוכיתיש לכם משטחי זכוכית עם כתמים, אתם חושבים לזרוק את המשטח אך מתלבטים כי הוא עלה לכם הרבה כסף? התזת חול על זכוכית יכולה לפתור לכם את הבעיה. בתהליך זה בעל המקצוע מבצע ניקוי יסודי של משטח הזכוכית בעזרת התזת חול על זכוכית. תהליך זה מאופיין בניקוי מתכות, עץ ועוד, כאשר זה נוגע לזכוכית נדרשת יד מקצועית ומיומנת על מנת שלא לפגוע בחומר הגלם. 

 

מהי התזת חול על זכוכית?

בטכניקה זאת אנחנו ניקח את חומר הגלם ונתיז עליו גרגירי חול תוך כדי שימוש בשבלונה אשר שומרת על יציבות חומר הגלם. באמצעות מכשיר מקצועי נתיז בעוצמה בינונית גרגירי חול בדחיסות המאופיינת לזכוכית, גרגירי החול שפוגעים במשטח מסירים את הלכלוך, הם משוגרים ומתפזרים כמו תערים חדים ופוגעים בחלק המלוכלך של הזכוכית. התפקיד של השבלונה היא לחסום את החול מלפגוע בזכוכית. התזת חול על גבי משטחי זכוכית מבטלת את השקיפות, השימוש מוכר בתחומים רבים, בין היתר הבנייה הפרטית. התזת חול על זכוכית יכולה לסייע לכם במגוון רחב של תחומים, החל מניקוי משטחי זכוכית ועד ליצירת פריט עיצובי באופן אישי. ניתן להיעזר בהתזת חול על זכוכית במשטחי זכוכית כמו דלתות זכוכית, מחיצות זכוכית, קירות שקופים ועוד. 

המטרה האמיתית להתזת חול על זכוכית

כפי שציינו, המטרה המוכרת לנו היא לצורך ניקוי משטחי זכוכית, אך פעמים רבות המטרה היא אחרת. אחת המטרות הבולטות של התזת חול על זכוכית היא ליצירת דוגמאות עיצוב ולאו דווקא לניקיון. העיצוב נעשה על ידי שבירת הסטנדרט המוכר לנו, משמע אנחנו נרצה באמצעות התזה של חול על זכוכית לשנות את טקסטורת שטח חומר הגלם. בתהליך זה גרגירי החול פוגעים בשטח החיצוני של משטח הזכוכית וחודרים לשכבות הראשונות. בצורה הזאת גרגירי החול הופכים להיות חלק בלתי נפרד מחומר הגלם ובכך אפשר לקבל עיצובים שונים המתאימים לכם. הפעולה חייבת להיות מבוצעת על ידי בעל מקצוע מנוסה, זכוכית הוא חומר שקשה לעצב אותו בצורה נכונה וסכנת השבר גדולה. 

התזת החול והעיצוב נעשה על ידי וויסות עוצמת החדירה של גרגירי החול על המשטח. המטרה היא ליצור משטח מחוספס ברמה הרצויה ובעומק הרצוי, הדבר הופך לקשה ככל שחומר הגלם עבה יותר. יש לווסת את המכשיר אשר מתיז את גרגירי החול על גבי המשטח בהתאם לעובי המשטח. תהליך ההתזה יוצר מרקם שונה, מסיר את השקיפות וגם לעיתים יכול ליצור מעין אילוזיה של תלת מימד. 

קראו עוד: ניקוי חול מה היתרונות?

מה השוני בהתזת חול על זכוכית?

כאשר מדובר על התזה על זכוכית יש טכניקה שונה מאשר התזה על מתכת. בתהליך זה המטרה שלנו היא לחדור לתוך הזכוכית ולהשאיר את חלקיקי החול לתוך עובי הזכוכית באופן בו נרצה לעצב את הזכוכית. ישנו שוני במרכיבי גרירי החול (המדיה). כמו כן, השוני בא לידי ביטוי בשטח פני הגרגירים, האם מדובר על שטח פנים כהה או חד. בנוסף, נרצה לוודא מהי צפיפות החומר או המסה, כך נוכל להתאים את דרגת הקושי של גרגירי החול לצורך העבודה. דבר נוסף חשוב, כאשר מדובר על ביצוע התזת חול יש צורך משמעותי בוויסות עוצמת לחץ האוויר, הבחירה נעשית בהשוואה לעובי חומר הגלם ושילוב של סוג החול אשר ייפגע במשטח. נרצה להבדיל גם בין התזה לצורך צביעה ובין התזה לצורך עיצוב. 

 

כמה עולה התזת חול על זכוכית?

התזת חול הוא תהליך יקר, המחיר מתייחס למ"ר. המחיר נע בין 1,200 ש"ח ועד ל-1,500 ש"ח, זהו למעשה "החיסרון" המרכזי של התזת חול על זכוכית. עם זאת, עבור מראה עיצובי ייחודי צריך להשקיע. הטכניקה יכולה לשמש משרדים ייחודיים, עבור בתים פרטיים, חנויות ועוד. משך זמן העבודה משתנה ממקום למקום ויש לתאם מראש כדי לבדוק את מורכבות העבודה ולהעניק הצעת מחיר הכוללת את כלל העבודה, החל מפירוק הזכוכית, משלוח ועד להתזת חול על זכוכית.

איך בוחרים חברה מקצועית?

לצורך ביצוע העבודה יש לבחור חברה מקצועית אשר היא תבצע את העבודה עבורכם. התזת חול הוא תחום רחב מאוד אשר מוכר לרוב בתור התזה על גבי מתכת, מתכת הוא חומר גלם הרבה יותר קל לעבודה מאשר זכוכית או עץ לדוגמה. לכן, כאשר אתם רוצים לעבוד עם חומר גלם כמו זכוכית, מן הראוי שתבחרו בחברה אשר יש לה ניסיון בתחום. בשביל לבחון את ניסיון החברה תוכלו לראות עבודות קודמות של החברה, לראות את העיצובים שהחברה מבצעת וכמובן יש שיקולים כלכליים אשר הם פרמטר לכל דבר ועניין, ובכל זאת לא היינו מתפשרים על איכות החברה בשביל מחיר נמוך יותר. בחרו חברה שתישא בתוצאות של פגיעה במשטח עצמו ותעניק לכם פיצויים עקב עבודה לקויה. 

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589