הסרת מסטיקים בלחץ מים גבוה

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

הסרת מסטיקים בלחץ מים גבוהאין דבר יותר מרגיז מאשר מסטיקים שנדבקים למשטחי אבן טבעית, מה שיצריך שירות מקצועי ויעיל להורדתם. אם הסרתם בצורה ידנית לא אפשרית מבחינתכם, הסרת מסטיקים בלחץ מים גבוה יהיה השירות שכנראה תצטרכו. מה חשוב לדעת על השירות?

הסרת מסטיקים בלחץ מים גבוה היא פעולה אשר מתבצעת על ידי חברות ניקוי מומלצות להסרת מסטיקים, מזהמים שונים כמו עובש, כתמים בנקבוביות של אבן טבעית ועוד. בתוך כך, ישנם גורמים רבים שתצטרכו לקחת בחשבון בעת בחירת חברת ניקוי והסרת מסטיקים בלחץ מים גבוה. ולבסוף, הגורם החשוב ביותר הוא לחץ המים. הוא צריך להיות גבוה מספיק כדי להסיר כל לכלוך מפני השטח של המשטחים. מה עוד חשוב לדעת בנושא? המשיכו לקרוא את המדריך הבא. 

מה חשוב לדעת על הסרת מסטיקים בלחץ מים גבוה?

השיטה הטובה ביותר להסרת מסטיק ממשטח היא להשתמש בלחץ מים גבוה. שיטה זו יעילה בהסרת המסטיק מבלי לפגוע במשטח, כאשר חלק מהמשטחים עשויים מחומרים רגישים ללחץ, כמו אבן טבעית. שיטה זו יכולה להתבצע באמצעות צינור עם זרבובית או מכונת שטיפה בלחץ. לחץ המים הגבוה יסיר את המסטיק מבלי לפגוע במשטח, בעוד כי מסטיק הוא חומר דביק שיכול להיות קשה להסיר ממשטחים מסוימים. 

בסופו של דבר, חשוב לדעת כיצד להסיר מסטיק מבלי לפגוע במשטח שעליו המסטיק דבוק. אם אינכם מעוניינים להזמין שירות של הסרת מסטיקים בלחץ מים גבוה, הצעד הראשון הוא לגרד כמה שיותר מהמסטיק בעזרת סכין. לאחר מכן, יוצקים מים חמים או רותחים על האזור עד שהוא הופך רך וקל לגירוד. לאחר מכן, השתמשו במברשת קרצוף או מטלית ושפשפו בעדינות בכיוון אחד עד להסרת המסטיק.

ללא צורך בגירוד ידני של מסטיקים 

לא מתחשק לכם לגרד מסטיקים של אנשים אחרים בשיטות ידניות? אנחנו לגמרי מבינים אתכם. תעשיית הניקיון תמיד מתפתחת, והמגמה בשנים האחרונות של מנקים מקצועיים היא: שימוש במים בלחץ גבוה להסרת כתמים קשים. ניתן להשתמש בלחץ מים כדי להסיר מסטיק ממשטחים שונים, כאשר המים בלחץ גבוה מסירים את המסטיק ומבטלים את הצורך בגירוד.

דרך נוספת להסיר מסטיק מהמדרכות ומשטחים אחרים היא באמצעות חומר כימי, שממיס את המסטיק. כימיקל כזה ניתן לערבב בדלי או לרסס על פני השטח לפי הצורך, אבל קחו בחשבון שזו לא שיטה אקולוגית ואף מסוכנת אם אין לכם ידע מקצועי. לפיכך, שירות של הסרת מסטיקים בלחץ מים גבוה הוא המומלץ ביותר. 

היכן ומתי משתמשים בלחץ מים גבוה?

ניקוי מים בלחץ גבוה הוא תהליך המשתמש במים בלחץ לניקוי משטחים, כאשר התהליך יכול לשמש בתעשיות רבות ושונות, לרבות תעשיית המזון, תעשיית הרכב, הבנייה והשיפוצים ועוד. מקצועני ניקיון משתמשים במים בלחץ גבוה כדי להסיר לכלוך, כתמים וחומרים אחרים ממשטחים קשים ברחובות, בבתים פרטיים או במקרים בהם יש צורך להסיר גרפיטי ממבנים ציבוריים או פרטיים. 

אנשי הניקוי משתמשים בסוג ניקוי זה גם לניקוי משטחי אבן כמו אלו שנמצאים במקומות ציבוריים, מה שלעיתים הינו שירות אשר מוזמן על ידי העירייה. בתוך כך, הסרת מסטיקים בלחץ מים גבוה יכולה לכלול גם ניקוי מדרכות בטון בלחץ מים, הסרת גרפיטי, ניקוי משטחי אבן טבעית ועוד.

מה היתרונות של ניקוי מסטיקים בלחץ מים גבוה?

היתרונות של תהליך זה הם: ניתן להשתמש בסוג הניקוי הזה עבור כל משטח, הוא מנקה את כל המשטחים באופן שווה, הוא ידידותי לסביבה והעלות נמוכה משמעותית משיטות אחרות כגון התזת חומרי ניקוי כימיים. כמו כן, מעבר למסטיקים, תוכלו להבריק באופן כללי את המשטח שלכם. 

בסופו של דבר, היתרונות של ניקוי מסטיקים בלחץ מים גבוה הם בכך שסוג הניקוי הזה יכול לנקות כל משטח, כולל אלה שקשה להגיע אליהם. בכך, היתרונות של ניקוי בלחץ מים גבוה הם היותו מהיר, יעיל, בטוח לכל המשטחים וניתן להשתמש בו לשטחים קטנים וגדולים כאחד. לבסוף, אחד היתרונות המהותיים הוא בכך שהשיטה הזו נחשבת שיטה אקולוגית ובת קיימא לנקות ולהסיר מסטיקים ממשטחים קשים. 

כיצד לבחור ספק הסרת מסטיקים בלחץ מים גבוה?

כאשר בוחרים חברת ניקוי בלחץ מים גבוה, ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון. למשל, לחץ המים, סוג האבנים או המשטחים שהחברה תנקה, והאם היא מציעה אחריות או לא. כמו כן, זכרו כי לחץ המים חשוב כי הוא קובע כמה עמוק יכולים אנשי הניקוי לנקות. אם יש לכם מערכת בלחץ גבוה, אז תוכלו להיכנס לחריצים שקשה להגיע אליהם עם מכונות בלחץ נמוך. 

עוד חשוב לזכור, כי לסוג האבנים או המשטחים יש חשיבות גם, מכיוון שסוגי אבנים שונים זקוקים לסוגים שונים של חומרי ניקוי ושיטות שונות לניקוי נכון. ובסופו של יום, הגורמים האחרים שתצטרכו לקחת בחשבון הם העלות, הציוד והניסיון של החברה. כדאי לבחור בחברה שיש לה את כל שלושת הגורמים הללו על מנת לקבל תמורה טובה לכסף.

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589