ניקוי אבן טבעית בלחץ מים גבוה

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

ניקוי אבן טבעית בלחץ מים גבוהניקוי אבן טבעית בלחץ מים גבוה הוא תהליך עדין, שצריך להיעשות בכל המקצועיות ותחת תקני הבטיחות הנדרשים כדי למנוע נזקים לאבן הטבעית. הנה כל מה שרציתם לדעת על ניקוי אבן טבעית בעזרת סילון מים בלחצים גבוהים, המשיכו לקרוא. 

מתי תצטרכו להזמין ניקוי אבן טבעית בלחץ מים גבוה? וכמה יעלה השירות? כמה זמן לוקח לנקות משטח אבן טבעית? אם אתם שואלים את כל השאלות האלו, אתם מודעים לכך שהאבן הטבעית היא הקסם העיצובי של הבית שלכם, והיא מצריכה שיטת ניקוי מתאימה. לאבן הטבעית יש המון יתרונות, בעוד שהיא נותנת מראה ותחושה מאוד כפרית, משרה רוגע, אווירה נעימה וטבעית. אבל יחד עם זאת, אבן טבעית תהיה גם רגישה יותר לכתמים מסוגים שונים. 

אבן טבעית מצריכה יותר תחזוקה ממשטח אבן רגיל 

אבן טבעית היא קסם לכל דבר, מכניסה את הטבע אליכם הביתה. אבל בניגוד לאבנים רגילות, האבן הטבעית יכולה להיות הרבה יותר רגישה ללכלוכים ולכתמים מסוגים שונים. בתוך כך, אבן טבעית דורשת יותר תחזוקה ממשטחי אבן רגילים, ובנקודה הזאת חשוב להכיר את השירות של ניקוי אבן טבעית בלחץ מים. 

במקרים רבים תצטרכו להזמין ניקוי אבן טבעית בלחץ מים, לרבות מקרים בהם האבן הטבעית איבדה את הברק המקורי שלה שמאפיין אותה. כמו כן, בעזרת שירות זה ניתן גם להסיר כתובות גרפיטי, להסיר מסטיקים ישנים שכבר התקשו ועוד. מה חשוב לדעת על השירות? המשיכו לקרוא. 

ניקוי בלחץ מים של אבן טבעית מסוג טרוורטין

ראשית, חשוב להכיר את אבן ה-טרוורטין. אבן טרוורטין היא סוג של אבן גיר. המקור של האבן הזאת הוא בדרך כלל בערוצי הנחלים, כמו גם באזורים בהם קיימים מעיינות קרים וחמים, באזורים בהם יש מפלים ועוד. אבן טרוורטין היא למעשה תוצר טבעי אשר מתרחש בטבע, במהלכו מתבצעת שקיעה של חומרים טבעיים במקורות המים השונים.

כאשר מדברים על אבנים כמו טרוורטין, חשוב להבין כי אבו טבעית זו מצריכה תחזוקה גבוהה. זאת, עקב היותה טבעית ומלאה בנקבוביות טבעיות ומשקעים של חומרים טבעיים. הטבע של נקבוביות הוא להיסתם, להתלכלך, לצבור מזהמים וכתמים שונים. בואו נכיר את סוגי האבנים השונות הנפוצות בארץ, המשיכו לקרוא. 

ניקוי אבן בזלת בלחץ מים גבוה 

מעבר לאבן טבעית כמו טרוורטין, חשוב גם להכיר את אבן הבזלת, שמקורה בחומר שנקרא מאגמה. כידוע, מאגמה הוא בעצם תוצר טבעי של חומרים אשר מופקים מהרי געש ברחבי העולם. אבן זו אינה נוצרת בישראל באופן טבעי, אלא מיובאת מחו"ל בצורה הסופית שלה, אך ניתן גם למצוא אותה בחלק מהאזורים בצפון הארץ. 

האבן הזאת כהה מאד והיא בעלת נקבוביות מאוד קטנות, מה שאומר שהיא מצריכה תהליך ניקוי אבן בצורה יעילה. גם במקרים אלו של אבן בזלת, ניקוי אבן טבעית בלחץ מים גבוה חייב להתבצע כדי להבריק את המשטח. 

ניקוי אבן טבעית בלחץ מים גבוה – אבן גיר 

אם אתם שואלים לגבי ניקוי אבן טבעית בלחץ מים גבוה, ייתכן שיש לכם בבית חיפוי אבן גיר. אבן גיר היא תוצר טבעי של חומרים ובעלי חיים אשר שוקעים בתחתית קרקעית הים, ואבן זו נפוצה בישראל יותר מסוגי אבנים אחרות. 

במקרה זה של אבן גיר, הניקוי חייב להתבצע מאוד בעדינות והתהליך יצריך חברת ניקוי מקצועית. זוהי אבן טבעית שנחשבת עדינה מאוד ומלאה בנקבוביות, כך שהתהליך צריך להיעשות בקפידה ובצורה נכונה. 

כיצד מתבצע ניקוי אבן טבעית בלחץ מים גבוה?

הדרך הנפוצה ביותר לניקוי אבן טבעית היא באמצעות סילוני מים בלחץ גבוה. סילונים אלו חודרים עמוק לנקבוביות המשטח ומסירים לכלוך, פסולת, כתמים ועוד. ניתן לכוון את לחץ המים לפי סוג האבן שמצריכה ניקוי, ככה שחברת הניקוי לא תגרום לנזקים במשטח האבן שלכם. 

תהליך זה נעשה על ידי שימוש בצינור עם הזרקת מים בסילון, כדי לרסס את פני האבן ולאחר מכן לקרצף אותה עם מברשת. לחץ המים עוזר להסיר לכלוך, כתמים וזיהומים אחרים מפני השטח של האבן. גם אם מדובר בגרפיטי שמישהו ריסס אצלכם, אל תחששו, ניתן להסיר אותו בעזרת ניקוי אבן בלחץ מים. 

כיצד לבחור חברת ניקוי אבן טבעית בלחץ מים גבוה? 

ניקוי פני השטח מאבני בזלת, אבן גיר, טרוורטין ועוד, היא משימה לא פשוטה. זה צריך להיעשות בלחץ מים גבוה ולכן זה דורש ציוד מקצועי ומומחיות על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא למצוא חברת ניקוי אבן טבעית בעלת ניסיון בתחום וכזאת שיכולה להציע לכם שירות איכותי במחירים נוחים. 

כדאי גם לבקש הפניות מאנשים שהשתמשו בשירותי החברה בעבר, כדי שתוכלו לקבל מושג עד כמה העבודה שלה טובה. כמו כן, חשוב גם שהחברה תציע אחריות, כי אם משהו משתבש בעבודת ניקוי האבנים, אז אתם רוצים לדעת שהחברה תטפל בכך בהתאם. 

ניקוי אבן בלחץ מיםניקוי אבן בלחץ מים גבוה הוא תהליך המשתמש במים בלחץ גבוה כדי להסיר לכלוך, כתמים מאוד עמוקים ומזהמים אחרים ממשטחי אבן, שיש, עץ ועוד. המים בלחץ גבוה מועברים בדרך כלל דרך צינור עם פיית ריסוס, מה שמסייע בניקוי מאוד נקודתי וכן רוחבי, תלוי בהתאם לדרישת הניקוי. 

ניקוי אבנים בלחץ מים הוא תהליך ודרך יעילה לנקות קירות ומשטחי אבן ללא שימוש בכימיקלים. לחץ המים משמש להסרת לכלוך, כתמים ומזהמים, אצות, עובש או אבנית מפני השטח של אבנים, כאשר ניתן להפעיל את הלחץ באמצעות צינור בלחץ גבוה או באמצעות מכונת שטיפה חשמלית. אם יש לכם משטחי אבן שמצריכים ניקוי עמוק, ניקוי בלחץ מים הוא הפתרון האידיאלי ביותר שניתן למצוא לשם כך. 

ניקוי משטחי אבן ידני ובעזרת מכונות ניקוי 

ישנן שתי דרכים לנקות משטחי אבן וקירות אבן באמצעות לחץ מים. אתם יכולים להשתמש בסילון מים או במכונת שטיפה בלחץ גבוה, שאלו הן הדרכים היעילות ביותר. אבל מנגד, אתם יכולים גם לנקות ידנית משטחי אבן. 

אמה-מה, קחו בחשבון כי סילון מים הוא הבחירה הטובה ביותר אם אתם רוצים לנקות כתמים קטנים או עיקשים ועמוקים של לכלוך על פני האבן. הניקוי הידני בדרך כלל יתאים יותר עבור ניקוי נקודתי ולא ניקוי עמוק, מה שמצריך כלי עבודה נכונים. 

תהליך ניקוי אבן בלחץ מים

תהליך הניקוי בלחץ מים נעשה לרוב על ידי חברת ניקוי משטחי אבן, המתמחה בתחום. החברה תנקה את המשטחים או הקירות במים בלחץ גבוה, המעורבב עם חומרי ניקוי או כימיקלים אחרים לפירוק הלכלוך על פני השטח.  לאחר ביצוע פעולה זו, צוות חברת הניקוי ישתמש בוואקום בלחץ גבוה כדי לשאוב שאריות הלכלוך שנותרו מאחור. לבסוף, אנשי הניקוי ישטפו את כל השאריות שנותרו מאחור מחומר הניקוי או הכימיקלים המשמשים בתהליך.

כמה זמן לוקח תהליך ניקוי אבן בלחץ מים?

תהליך ניקוי משטחי אבן וקירות אבן באמצעות לחץ מים אינו קשה כפי שהוא נשמע. זהו תהליך קל יחסית שניתן לבצע בכמה שלבים, כאשר משך תהליך הניקוי תלוי בגודל המשטח או הקיר שיש לנקות. זה יכול לקחת בין כמה דקות למספר שעות למשטח או קיר בודד, תלוי עד כמה הוא מלוכלך.

יש לציין, ככל שחברת הניקוי תהיה יותר מקצועית ומנוסה בתחום ניקוי אבן בלחץ, ככה העבודה תהיה יעילה, זריזה ונקייה יותר. לאחר שמסיימים את תהליך הניקוי של משטחי האבן, יש לדאוג לכך שכל שאריות המים, חומרי הניקוי והפסולת יפונו על ידי חברת הניקוי. השלב הסופי אמור להיכלל בהצעת המחיר של חברת הניקוי, אז הקפידו לוודא זאת. 

כמה עולה ניקוי אבן בלחץ מים? 

באופן כללי, המחיר של שירות זה תלוי בגודל השטח לניקוי ועד כמה המשטח מלוכלך. כמו כן, המחיר תלוי גם במידת הקושי בגישה לאזור או אם יש מכשולים בדרך. בעוד שישנם אזורים עם בעיות גישה, זה יצריך מחברת הניקוי חשיבה מחוץ לקופסה ופעולות נוספות שיעלו לכם ולה כסף.

בממוצע, מחיר ניקוי אבן בלחץ יכול לנוע בין 5 ₪ ל-15 ₪ עבור כל מטר רבוע. אל תמהרו להזמין את חברת הניקוי הכי זולה שתמצאו, כי לעיתים רבות המחיר הנמוך יכול לבוא על חשבון איכות העבודה ומקצועיות חברת הניקוי. 

האם ניקוי אבן בלחץ מים יכול לגרום נזק למשטחי אבן?

משטחי אבן הם חומר פופולרי עבור בעלי בית ועסק, אם כי בישראל, הם פחות נפוצים בבתי מגורים. עם זאת, משטחי האבן עמידים ויכולים להחזיק מעמד שנים רבות, אך הם עלולים להינזק אם לא מטפלים בהם כראוי.

הדרך הנפוצה ביותר לניקוי משטחי אבן היא שימוש בלחץ מים. בתהליך זה נעשה שימוש במים מעורבבים עם סבון או חומר ניקוי, כדי ליצור תערובת המרוססת על פני האבן. לאחר מכן מקרצפים את התערובת לתוך פני האבן באמצעות מברשת או מטלית. השאלה שעולה לעיתים קרובות היא: האם תהליך זה פוגע במשטח האבן או לא? 

ובכן, אם לא עושים זאת במקצועיות, משטחי אבן אכן רגישים לנזק מלחץ מים. לחץ המים עלול לגרום לסדקים שנוצרים על משטח האבן, דבר שיוביל לנזק מבני חמור בחלק מהמקרים. אם כך, התשובה לשאלה זו היא גם כן וגם לא. לחץ המים עלול לגרום לנזק לפני השטח של האבן אם עושים זאת לא נכון או במשך זמן רב מדי או בכוח רב מדי. אבל מצד שני, חברת ניקוי מקצועית אמורה לדעת לעבוד עם צורת ניקוי זאת, מה שמקטין את הסיכונים בעבודה.

דגשים באיתור חברת ניקוי בעזרת לחץ מים 

אולי הכי חשוב מהכול, תדרשו ותקבלו רשימת לקוחות ממליצים שיכולים לשוחח אתכם טלפונית ולהעיד על טיב שירות חברת הניקוי. כמו כן, תמיד יהיה מומלץ לבצע מחקר מקוון הכולל השוואת מחירים בין חברות ניקוי אבן בלחץ מים גבוה. 

צריכים סיוע נוסף בניקוי משטחי אבן? השאירו פרטים כעת וקבלו מחיר אטרקטיבי ושירות מוביל באיכותו. 

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589