ניקוי חזיתות בניין בלחץ מים גבוה

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

ניקוי חזיתות בניין בלחץ מים גבוהבעידן כל כך פקוק ועמוס כלי רכב בכל פינה, חזיתות בניינים מתלכלכות לעתים קרובות בגלל זיהום וגורמים אחרים. זה גורם להן להיראות לא מטופחות, מה שעשוי להצריך ניקוי חזיתות בניין בלחץ מים גבוה. הנה כמה דגשים על השירות, במדריך הבא. 

ניקוי חזיתות מבנים בלחץ מים גבוה הוא תהליך שניתן להשתמש בו לניקוי כל סוג של משטח, לרבות לבנים, אבן, בטון ומתכת. השיטה משתמשת בזרם מים בלחץ גבוה כדי להסיר לכלוך וכתמים מהמשטח, כאשר תהליך זה יעיל מאוד מכיוון שהמים נכנסים עמוק לנקבוביות המשטח כדי להסיר לכלוך. מה חשוב לדעת בנושא? המשיכו לקרוא. 

ניקוי חזית בניין בלחץ מים גבוה 

חזית הבניין מרמזת שהבניין ישן יותר ממה שהוא בפועל? כנראה שצריך לנקות את החזית. לעתים קרובות מתעלמים מהחלק החיצוני של מבנים ולא מטפלים בהם, מה שעשוי לגרום לבניינים להיראות הרבה יותר ישנים ממה שהם בפועל. בין אם מדובר על לכלוך מסוג גרפיטי או כתמים מסוגים אחרים, חשוב לדעת שאין צורך להשלים עם נראות לא אטרקטיבית של בניין. 

כאשר נעשה בצורה נכונה, ניקוי חזיתות מבנים בלחץ מים גבוה יכול להיות דרך יעילה לשמור על מראה חדש של בניין למשך שנים רבות. ועל מנת שהטכניקה הזו תעבוד, הלחץ צריך להיות חזק מספיק כדי שניתן יהיה להסיר לכלוך אפילו מאזורים שקשה להגיע אליהם. האם ניקוי זה יכול לגרום גם לנזקים? הנה המידע לפניכם. 

ניקוי חזיתות בניין בלחץ מים גבוה יכול לגרום נזק?

התשובה לשאלה זו היא כן ולא. ניקוי חזיתות מבנים בלחץ מים גבוה, כאשר אינו מתבצע בצורה נכונה, יכול לגרום לנזק מסוים. על מנת לנקות את חזית הבניין, העובדים צריכים להשתמש בסילון מים בלחץ גבוה. הלחץ וקצב הזרימה חשובים, מכיוון שהם קובעים עד כמה החזית תתנקה וכמה זמן זה ייקח. 

ככל שהלחץ גבוה יותר, כך הניקוי יהיה מהיר יותר, אך הוא עלול לגרום לנזק אם לא נעשה בו שימוש נכון, או אם מפעילים יותר מדי כוח במשך זמן רב מדי על חלקים מהמשטח. כמובן, בהתאם לסוג החומר שמנקים, כי ישנם חומרים רגישים יותר מחומרים אחרים. למשל, אבן טבעית רגישה יותר מאשר שיש חלק. בסופו של דבר, אם התהליך נעשה נכון, ניקוי חזיתות בניין בלחץ מים גבוה לא אמור להוות סכנה מבנית לבניין שלכם. 

ניקוי חזיתות בניין בלחץ מים גבוה זו עבודה בגובה?

כן ולא, מכיוון שלחץ המים יכול לגרום לסכנת נפשות אם עובדים אתו לא נכון. השירות של ניקוי חזיתות בניין בלחץ מים גבוה ניתן בדרך כלל על ידי משאיות מיוחדות, מכונות קיטור, מכונות סילון מים ועוד. זה לא שמישהו צריך להיתלות על פיגומים כדי לנקות את חזית הבניין, אלא אם העבודה כרוכה בעבודה בגובה בתוספת תשלום. 

באופן כללי, לחץ המים הוא גבוה, מה שאומר שצריך להיזהר כאשר מנקים חזיתות בניינים. לחץ המים יכול לגרום להדף, מה שבתורו יכול לגרום לאנשי המקצוע לעוף באוויר כתוצאה מאותו הדף. לכן, כאשר מבצעים עבודות בגובה, יש על כך תוספת תשלום עקב הסיכון הנוסף. 

כמה עולה ניקוי חזיתות בניין בלחץ מים גבוה?

מחיר השירות תלוי בהרבה גורמים. למשל, אורך וגובה החזית, עד כמה היא מלוכלכת והאם רוצים להשתמש בחומרי ניקוי או לא. וכמו כן, העלות תלויה גם בשאלה האם יש צורך בפיגומים, ציוד בטיחות וכלי עבודה נוספים.

לדוגמה, אם יש לכם בניין משרדים מסחרי שמצריך ניקוי עם לחץ מים גבוה ולחברה שלכם יש יותר מעשר קומות, אז תצטרכו להוציא לפחות כמה אלפי שקלים על השירות. בממוצע, מחיר ניקוי חזיתות בניין בלחץ מים גבוה יכול לנוע בין 5 ₪ ל-20 ₪ ומעלה לכל מטר רבוע. שוב נדגיש, המחיר יעלה ככל שהציוד הנדרש יהיה מגוון יותר. במקביל, חשוב לברר כמה עולה השכרת פיגומים לצורך ניקוי חזיתות בניין. ככה תוכלו לנסות לצמצם חלק מהעליות. 

טיפים למציאת חברת ניקוי חזיתות בניין בלחץ מים גבוה

ראשית, חפשו חברה המציעה סוגים שונים של שירותים ויש לה את הציוד לכך. חברה שיכולה להציע יותר מסתם שירות ניקיון בסיסי, נוטה הרבה יותר להציע לחץ מים גבוה ושירותי ניקוי שיהיו מדויקים לסוג העבודה שתצטרכו להוציא לפועל. 

שנית, שאלו על הניסיון של אנשי הניקוי בענף זה. אם הם עוסקים זמן רב בעסק, אז הם צריכים להיות בעלי ניסיון רב בכל סוגי המשטחים ולדעת מה נדרש כדי לנקות אותם כראוי. זה כולל משטחי אבן, בטון, עץ, רעפים ועוד. 

לבסוף, שאלו את אנשי הניקוי על הציוד שלהם ובאיזו תדירות הם משתמשים בו על מבנים עם חזיתות מלוכלכות בכל סוגי הכתמים, לרבות פיח, אבק, עובש ועוד. ככל שהם מנקים בתדירות גבוהה יותר מבנים עם חזיתות מהסוגים האלו, כך יש סיכוי גבוה יותר שהם יוכלו להציע שירות מקצועי יותר. 

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589