ניקוי חול לרכב

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

ניקוי חול לרכבהרכב הוא אחד הכלים שהכי משמשים אותנו במהלך היום. עם הרכב אנחנו נוסעים לעבודה, לסופר, לקופת החולים, להוציא את הילדים מהגן, למשפחה, למספרה, לקניות ועוד. לאורך השנים הרכב שלנו מאבד את הזוהר שלו והצבע שלו מתחיל לדהות ולהתלכלך. לשם כך ניתן לבצע ניקוי חול לרכב. מה זה אומר וכיצד זה מתבצע? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהו ניקוי חול לרכב?

הרכב משמש אותנו לפעולות רבות במהלך היום. לאורך השנים הצבע של הרכב מתחיל לדהות, אנחנו מתחילים להבחין בפגמים ובשריטות על שלדת הרכב והרכב כבר לא זוהר ומבריק כפי שהיה בעבר. על מנת להחזיר לו את הזוהר ניתן לבצע ניקוי חול לרכב. מה זה אומר?

ניקוי חול הוא שיטה בה ניתן לנקות משטחים וחומרים קשים. בשיטה זו למעשה מתיזים חול בלחץ אוויר גבוה ממדחס על גבי המשטח שאותו אנחנו רוצים לנקות. בשיטה זו החול למעשה פוגע בלכלוך בעוצמה ומוריד אותו מבלי לפגוע במשטח או במוצר שנרצה לנקות. ניתן לבצע ניקוי חול על גבי משטחים מחומרים שונים כמו עץ, מתכת, קרמיקה, זכוכית, אבן, שיש ועוד. כמובן שאחת האפשרויות הוא ניקוי חול לרכב. כך ניתן לבצע ניקוי יסודי ומעמיק ולאחריו לבצע צביעה חדשה לרכב בצבע שנבחר. בזכות כך נקבל רכב צבוע, יפה, נקי ומבריק כמו חדש. 

ניקוי חול לרכב על ידי חברה

ניקוי חול לרכב הוא תהליך לא פשוט שצריך להתבצע על ידי חברה מקצועית. קיימים אנשים שחושבים שהם יכולים לקנות אקדח התזה בסיסי של חול ולבצע ניקוי חול לרכב בעצמם על מנת לחסוך עלויות. מה שהם לא מבינים שבניסיון לחסוך עלויות הם עלולים לפגוע ברכב ואז לבזבז יותר מהצפוי. יש לקחת בחשבון שניקוי חול לרכב מצריך בקירות מעמיקה והיכרות עם הציוד הטכני, השפעות החול על חלקי הרכב ועוד. במידה שהניקוי לא יתבצע באופן נכון עלולים להיגרם נזקים מיותרים ויקרים בפני עצמם וחבל לקחת את הסיכון. כמו כן, פעמים רבות מדובר באקדחים שלא מצליחים לבצע את העבודה כראוי וגורמים לבזבוז של זמן וכסף. לשם כך יש להבין את שלבי העבודה השונים ולהכיר את החומרים השונים שיש להשתמש בהם כמו לדוגמא יישום גריז או צבע יסוד וכדומה. 

 

החשיבות של ידע טכני בניקוי חול לרכב

על מנת לבצע ניקוי חול לרכב יש להתאים בין פרמטרים כמו עוצמת ההתזה וגודל גרגירי החול. לדוגמא, אם אנחנו רוצים לקבל מרקם חלק ואחיד אנחנו נבחר בעוצמה אחרת ובגודל גרגירי חול אחר מאשר אם נרצה לקבל מרקם מחוספס ובולט. 

  • עוצמה- הניקוי  מתבצע בדרך כלל בעצימות גבוהה ועל ידי מכשיר ייעודי. ניתן לווסת את עוצמת לחץ האוויר כפי שרוצים בהתאם למשטח שמנקים ולמרקם שמעוניינים לקבל. לכן, חשוב מאוד להתאים את העוצמה כך שגרגירי החול לא יפגעו בשכבה העליונה של המשטח שמנקים. כלומר, שהעוצמה בה אנחנו מנקים תנקה את המשטח אך לא תחדור או תפגע בו. 
  • גרגירי חול- הניקוי  מתבצע על ידי גרגירי חול שמותזים בעוצמה גבוה. קיימים סוגים שונים של משטחים שנרצה לנקות ולכן חשוב מאוד שבעל המקצוע יבדיל בין כל סוג ויידע מה גודל גרגירי החול שמתאים לכל משטח. גרגירי החול איתם מבצעים ניקוי חול לרכב מגיעים בגדלים שונים ואף ברמות קושי שונות ולכן חשוב מאוד לקחת זאת בחשבון עבור כל משטח שאנחנו מנקים. 

 

אז איך נבחר חברה לניקוי חול לרכב?

על מנת לבחור חברה לניקוי חול לרכב יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים- 

  • ציוד- קודם כל חשוב לוודא שמדובר בחברה שמחזיקה בכל הציוד הנדרש. שימו לב שהחברה משתמשת בחומרים שמאושרים על ידי משרד הסביבה ולא בחומרים מסרטנים ומסוכנים אחרים. 
  • ידע טכני- בחרו בחברה מקצועית שמחזיקה באנשי מקצוע אמינים, טובים שמכירים את העבודה ומחזיקים בידע הטכני הנדרש לביצועה. הניקוי כולל התייחסות למספר פרמטרים שונים ויש להבחין ביניהם על מנת שהניקוי יתבצע כהלכה.
  • ניסיון- ניסיון הוא דבר חשוב מאוד כאשר מחפשים חברות מקצועיות למתן שירות בכלל ולניקוי חול לרכב בפרט. ניסיון מעיד שהחברה ביצעה ניקוי חול בעבר ושהיא יודעת כיצד לעשות זאת נכון. 
  • המלצות- כמובן שהמלצות עוזרות לדעת שבחרנו טוב. המלצות ממישהו שאתם מכירים, המלצות מהפייסבוק או לבקש מהחברה לראות עבודות קודמות ואף לשוחח עם לקוחות קודמים על מנת לשמוע חוות דעת שלהם ולהיות בטוחים שאתם בוחרים נכון. 

כיצד מתבצע ניקוי חול לרכב?

הניקוי מתבצע על ידי ציוד ייעודי. בבסיס הציוד יש מיכל גדול, מדחס חזק, צינורות ודיזות בגדלים שונים. הניקוי מבוסס על המדחס שמתיז את החול בלחץ אוויר גבור מאוד. בעקבות כך גרגירי החול מותזים החוצה אל משטח הרכב הישן. גרגירי החול מורידים את שכבת הצבע העליונה כולל לכלוך, כתמים ואף חלודה אם התפתחה. הניקוי מאפשר לרענן את הגוון מהיסוד ואף ליישם שכבת צבע חדשה לאחר הניקוי. במידה שנבחר לצבוע ללא ניקוי הצבע לא יישאר לזמן רב והבלאי יהיה מהיר לכן מדובר בשלב חשוב. 

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589