ניקוי חול בבני ברק

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

ניקוי חול בבני ברקניקוי חול הוא אחת משיטות הניקוי היעילות על מנת לנקות משטחים שונים. על ידי ניקוי חול ניתן להסיר את הלכלוך מהמשטח בלי לפגוע בו כלל. מהו ניקוי חול וכיצד נבחר חברה לניקוי חול בבני ברק? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

ניקוי חול בבני ברק- מה זה אומר?

ניקוי חול בהתזה הוא שיטה בה ניתן לנקות משטחים וחומרים קשים. בשיטה זו למעשה מתיזים חול בלחץ אוויר גבוה ממדחס על גבי המשטח שאותו אנחנו רוצים לנקות. על ידי ניקוי חול בהתזה, החול למעשה פוגע בלכלוך בעוצמה ומוריד אותו מבלי לפגוע במשטח או במוצר שנרצה לנקות. 

ניתן לבצע ניקוי חול בהתזה על גבי משטחים מחומרים שונים כמו עץ, מתכת, קרמיקה, זכוכית, אבן, שיש ועוד. אחד השימושים המרכזיים הוא על גבי מתכת. ניקוי חול בהתזה על מתכת מאפשר להוריד חלודה, ציפוי מתקלף ולהכין את המתכת לקראת צביעה בתנור. 

קראו עוד: לאיזה מטרות משתמשים בניקוי בהתזת חול?

ניקוי חול בבני ברק- על ידי חברה מקצועית

ניקוי חול מתבצע על ידי בעל מקצוע מתאים שיידע להתאים את כל הפרמטרים הדרושים לביצוע ניקוי חול. חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית שמבצעת ניקוי חול בבני ברק ומשתמשת בחומרים שמאושרים על ידי משרד הסביבה. חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית שתבצע את הניקוי בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר. 

ניקוי חול בבני ברק- כיצד נבחר חברה?

על מנת לבחור חברה לניקוי חול בבני ברק יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים- 

  • ציוד- קודם כל חשוב לוודא שמדובר בחברה שמחזיקה בכל הציוד הנדרש. כמו כן שימו לב שהחברה משתמשת בחומרים שמאושרים על ידי משרד הסביבה ולא בחומרים מסרטנים ומסוכנים אחרים. 
  • ידע טכני- חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית שמחזיקה באנשי מקצוע אמינים, טובים שמכירים את העבודה ומחזיקים בידע הטכני הנדרש לביצועה. כפי שהסברנו, ניקוי חול כולל התייחסות למספר פרמטרים שונים ויש להבחין ביניהם עבור ניקוי של משטחים שונים. לכן, על מנת שהניקוי יתבצע כהלכה חשוב לוודא כי בעלי המקצוע מחזיקים בידע הטכני הנדרש.
  • ניסיון- ניסיון הוא דבר חשוב מאוד כאשר מחפשים חברות מקצועיות למתן שירות בכלל ולניקוי חול בפרט. ניסיון מעיד שהחברה ביצעה ניקוי חול בעבר ושהיא יודעת כיצד לעשות זאת נכון. 
  • המלצות- כמובן שהמלצות עוזרות לדעת שבחרנו טוב. אם אתם מכירים מישהו שיכול להמליץ לכם על החברה- מצוין. אם לא תמיד אתם יכולים להיעזר בפייסבוק. כמו כן עומדת לפניכם האופציה לבקש מהחברה לראות עבודות קודמות ואף לשוחח עם לקוחות קודמים על מנת לשמוע חוות דעת שלהם ולהיות בטוחים שאתם בוחרים נכון. 

קראו עוד: איך בוחרים ספק עבור ניקוי חול או ניקוי בלחץ מים?

ניקוי חול בבני ברק- משטחים

כפי שציינו, ניתן לנקות מגוון רחב של משטחים מחומרים שונים על ידי ניקוי חול. ריכזנו לכם את האפשרויות המרכזיות לניקוי חול- 

  • עץ- ניקוי חול על עץ מתבצע בדרך כלל על עץ מלא מאחר שהוא מסוגל לעמוד בעוצמה של המכשיר איתו מתבצע הניקוי. ניקוי זה נעשה בדרך כלל כהכנה לצביעה. לאחר הניקוי יהיה ניתן לצבוע את העץ על ידי הצבע המתאים לו. בדרך כלל הבחירה בעץ תהיה להחיות את הצבע הטבעי. לפני הניקוי חשוב מאוד לבדוק האם מצורפים חלקים נוספים לעץ כמו פלסטיק, גומיות וכדומה שלא יוכלו  לעמוד בתהליך הניקוי. 
  • קרמיקה- ניקוי חול על קרמיקה מתבצע על מנת לנקות ולעצב משטחי קרמיקה. יש לבצע את התהליך בשלבים שונים על ידי התזת חול בעוצמה גבוהה על המשטח. יש לוודא כי אין חפצים או כל דבר נוסף על המשטח אשר עשוי להיפגע עקב החום הנוצר סביב ההתזה. ניקוי חול על קרמיקה מתבצע לשתי מטרות- ניקוי וחספוס השטח למניעת החלקה. 
  • מתכת- ניקוי חול על מתכת הוא אחת האפשרויות הנפוצות ביותר. ניקוי חול על מתכת מאפשר לנקות חלודה, קורוזיה, להוריד ציפויים מתקלפים ולהכין את המתכת לקראת צביעה בתנור. המתכת צוברת חלודה ולכלוך בקלות. לכן לפני שצובעים את המתכת באופן יסודי חשוב מאוד לנקות אותה על מנת שהצבע יישמר לאורך זמן והבלאי יהיה איטי יותר. גם בניקוי מתכת חשוב לוודא שאין שום חומר אחר על גבי המשטח שאינו עשוי מתכת. ניקוי חול על מתכת מאפשר לנקות רכבים, צינורות, מעקות וכדומה.
  • אבן- ניקוי חול מאפשר לנקות משטחי אבן בהם אבן טבעית שאיבדה מהזוהר שלה. ניקוי חול על משטח אבן מוריד מהאבן המקורית שכבה זעירה וכך ניתן לחדש ולשקם אותה בלי לפגוע בה. לאחר הניקוי מיישמים על האבן ציפויים ייחודיים שעוזרים לשמור עליה לתקופה ארוכה ושומרים עליה מפני חדירה של לכלוכים או כתמים. ניקוי חול על משטחי אבן מאפשר לנקות ציורי גרפיטי, כבישים, מדרכות, חניות וכדומה. כמו כן על ידי כך ניתן לנקות חזיתות בניינים או כניסות לבתים. 

ניקוי חול בבני ברק- כמה זה עולה?

קשה לענות באופן חד משמעי כמה עולה ניקוי חול מאחר שהמחיר תלוי בגורמים שונים כמו המשטח שיש לנקות, מורכבות העבודה, היקף העבודה, גודל המשטח ועוד. בממוצע המחיר ינוע בין 400 ל-600 שקלים לשעה של עבודה. שימו לב שאם יש לכם מספר משטחים שאתם רוצים לנקות מומלץ לאחד ביניהם שכן לעתים יש הנחות על יותר משטחים ומומלץ לנצל את ההזדמנות הזו. 

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589