איך מנקים באמצעות חול עם נקי בלחץ?

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

חול אולי מזוהה עם לכלוך, בעיקר אחרי שחוזרים מהים והגרגרים הקטנים מגיעים לכל מקום במכונית ובבית – אבל יש גם שיטת ניקוי אפקטיבית במיוחד שמבוססת עליו. איך מנקים באמצעות חול? באילו מקרים מומלצת השיטה הזו? איזה סוגי חול מתאימים למשימה? כאן בעמוד תמצאו תשובות לכל השאלות האלה, ועוד, וכך תוכלו לדעת אם ניקוי בחול מתאים גם לכם.

 

איך מתבצע הניקוי?

ניקוי יסודי מחייב שימוש בשיטות מתקדמות. אחת האופציות היותר אפקטיביות היא כאמור ניקוי באמצעות חול, וליתר דיוק באמצעות התזה של חול, יבש או רטוב.

הטכניקה עצמה פשוטה: מדחס אוויר מאפשר התזה של חול בעוצמה גבוהה מאוד. הגרגרים ניתזים על המשטח המלוכלך, שוחקים את החומרים שמייצרים את הלכלוך, מפרידים אותם מהמשטח, וכך מתקבלת התוצאה הרצויה: משטח נקי לחלוטין. הסיבה לשימוש בחול היא שמצד אחד מדובר בחומר רך שלא גורם שום נזק למשטח, ומצד שני הוא מספיק חזק כדי להסיר את הלכלוכים.

 

באילו מקרים כדאי לבצע ניקוי באמצעות חול?

ניקוי חול מתאים מאוד למשטחי מתכת ובפרט ברזל, משטחי אבן, משטחי עץ וגם משטחי בטון. בהתאם כדאי להיעזר בשיטה הזו לטובת ניקוי חניונים, רחבות בטון, קירות לבנים, פרגולות, מעקות ועוד. הניקוי בחול מאפשר גם להסיר חלודה אם ישנה כזו ולהכין מתקנים שונים לצביעה מחודשת – למשל פרגולות עץ או ברזל. גם כשרוצים לחדש חיפויי אבן רצוי להתחיל עם ניקוי באמצעות חול בלחץ גבוה. כשיש ציפויים שכבר התחילו להתקלף, החול יכול לעזור להשלים את הקילוף לקראת צביעה מחדש.

ניתן לנקות גם אריחי קרמיקה, כולל את המרווחים שביניהם, אבל חשוב לקחת בחשבון שהברק הטבעי יתעמעם. כמו כן חול יעיל במקרים של גרפיטי מכוער, כתמי שמן, לשלשת של ציפורים שנדבקה למשטח כזה או אחר, תחמוצת האבן ועוד.

 

באיזה סוגים של חול משתמשים לניקוי?

חשוב להדגיש שלא כל סוג של חול מתאים למשימת הניקיון. בפרט ישנם סוגים של חול שעלולים להיות מסרטנים, כך שבאופן טבעי השימוש בהם אסור. בפרט חובה להימנע מניקוי עם חול שיש בו סיליקה – חומר שעלול להצטבר בריאות של בני אדם ולגרום עם הזמן להתפתחות תאים סרטניים.

עוד כדאי לציין שישנה בחירה בין חול רטוב לחול יבש. ניקוי חול בהתזה עם הסוג הראשון מונע אבק, מאפשר להשתמש בכמות קטנה יותר של חומר ובדרך כלל מקנה למשטח גם מראה נקי וגם תחושה קטיפתית. גם לניקוי עם חול יבש יש לא מעט יתרונות, ולמעשה זוהי השיטה היותר נפוצה.

 

על מה חשוב להקפיד כשמנקים עם חול?

ניקוי על בסיס התזת חול הוא שיטה אפקטיבית להפליא. כדי להבטיח מקסימום תועלת ואפס סיכון בריאותי, חובה להפקיד את המשימה בידי חברה אמינה, מקצועית ומנוסה. חברה שכזו משתמשת בציוד משוכלל, ומי שמפעיל אותו הוא איש מקצוע מיומן שיודע להסיר גם את הלכלוכים הקשים ביותר, ובזמן הקצר ביותר האפשרי.

מחפשים חברה לניקוי בלחץ מים? הזמינו את נקי בלחץ: https://www.jetclean.co.il

 

להצעות מחיר ומידע נוסף

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

053-3561589